<div>Hello Ruth Anne,</div>
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<div>Thank you so very much for your patience!  I have your account set up and ready to go when you are!  The account # is based off of your phone #68282 but you can also reference your account with the spelling of your last name and or full phone number.  </div>


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<div>The driver delivers in your area on Tuesdays.  Depending on when you would like the first delivery, prebirth or newstart, just let us know and we will plan it around your delivery day of Tuesdays.</div>
<div> </div>
<div>The amount owing on the account would be $136.00 and that is the pre-payment for the first 4 weeks of diapers service at 160 diapers.</div>
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<div>Did you need any accessory items to arrive with your first delivery?  If not, no worries, I like to double check with you!</div>
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<div>For the payment on the account you can use a credit or debit card and we accept Visa, MC, Amex and Discover Card.</div>
<div> </div>
<div>There is no rinsing or soaking of the cloth diapers, all you do is take the soiled diaper off of your little one, poop and all and we take care of it for you.  We will provide blue liner bags to line your diaper pail and also deodorizers for your diaper pail.  The deodorizer is non-toxic and it is preservative free.  You will receive the 1st deodorizer on your first delivery and once you open it up, it should last about 8 weeks.  When you need a new deodorizer, you can either call Tiny Tots or just attach a large note to the soiled bag and the driver carries them in his pocket.<br>

 <br><strong><font color="#000066">Suggestion:  I</font></strong> would recommend, if you can, to do what we call a weekly label audit on the blue liner bags we provide (white label), how many <strong><font color="#000066">clean cloth diapers</font></strong> you have left in your home, when your putting your soiled bag out on Monday night for your driver (once we have your account active).  The reason being is that the soiled diapers that you return to Tiny Tots are actually hand counted and our counter does a great job but he does count a lot of soiled bags through-out the day.  By writing down (nice & big), how many clean diapers you have left in your home, we here in the office can keep a better eye on your rotation number.  When you order (<strong><font color="#000066">160</font></strong>) cloth diapers per week, we actually have (<strong><font color="#000066">320</font></strong>) cloth diapers allotted for your account.  So it should work that between the number of clean diapers your driver delivers you + plus the number of clean diapers you may have at home, should always equal (<strong><font color="#000066">160</font></strong>) <strong><font color="#000066">clean cloth diapers</font></strong> to use for the coming week (<strong><font color="#000066">on any given Tuesday</font></strong>). If there is ever a discrepancy, please do call or email right away and we will correct the error and get you more diapers, our goal is for you to have the correct amount in  your home and not to run out of diapers.  You could also write a big note and attach it to the soiled bag and the driver would bring it back to the office or email us your clean count weekly.  Your Tiny Tots Drivers name is "Ed".<br>

 <br>We are so very excited to add you to the Tiny Tots Family and if you ever have any questions or need any help, just call or email us anytime!<br> <br>Thank You So Very Much,</div>
<div> <br>Tiny Tots Diaper Service<br>c/o pam :)</div>
<div><strong><font color="#660000">1-800-794-5437<br>Phone Hours: (9am-3pm)<br>^^Monday through Friday^^<br></font></strong><a href="mailto:service@tinytots.com"><strong>service@tinytots.com</strong></a><strong>    </strong></div>


<div><strong>Account #68282</strong></div>