<div style='font-family:Arial, Sans-serif;'>Web Submission ID: 4461000044934465<br/><br/>Dear RUTH ANNE LADUE,<br/><br/>Thank you for submitting your rebate application to Pacific Gas and Electric Company (PG&E). We received your application and are in the process of reviewing it.<br/><br/>You can check on the status of your application online at <a href='http://www.pge.com/rebates' target='_blank'>www.pge.com/rebates</a>. If you have any questions, please contact our Smarter Energy Line at 1-800-933-9555.<br/><br/>We appreciate your efforts to make your home more energy efficient.<br/><br/>Sincerely,<br/>PG&E Rebate Processing Center<br/><br/><hr/><br/><small><a href='http://www.pge.com/'>pge.com</a> : <a href='http://www.pge.com/about/company/privacy/customer/'>privacy</a></small><br/><br/><small>You are receiving this email because you have submitted a paper or online rebate application to be processed by PG&E Rebate Processing Center.</small><br/><br/><small>PG&E Residential Rebate Program H544367, 182 Howard Street, Box 602, San Francisco, Ca 94105</small><br/><br/></div>